środa, 2 lipca 2014

Turkus i wanilia

Długotrwały proces twórczy wynikający z braku czasu i oczekiwania na niezbędne komponenty- to ostatnio moja specjalność.
Najpierw długo miałam te kolczyki w myślach, następnie nosiłam szkic w notesiku mając go wciąż w pamięci.. a kiedy po wielu perypetiach dobrnęłam do końca.. nie jestem do nich przekonana :( albo zwyczajnie taki mam dziś dzień.




Muszę też pomyśleć o jakiejś sesji.. pokazaniu wszystkich ostatnio wykonanych kolczyków na modelce itp. ale czasu  i weny ku temu- brak :(
Anyway, z ostatnich wieści- nie mogłam się doczekać dostawy shibori w BD więc zamówiłam na etsy! I to całkiem dużo kolorów, więc pewnie w przyszłym tygodniu zapanuje dla odmiany dziiiika radość!

1 komentarz:

  1. Ciekawa praca i niezwykły kształt, bardzo oryginalny. Bardzo ładne kaboszony.

    OdpowiedzUsuń